Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Η Kim Kardashian απάντησε στο "κράξιμο" της Bette Midler

Kim Kardashian, naked

Αργά το βράδυ της Κυριακής, το αστέρι  των ρεάλιτι του  E! μοιράστηκε μια γυμνή σέλφι με τους 62.700.000 followers του Instagram της και τους 41.400.000 του Twitter. Τα σχόλια ήταν, να πούμε το λιγότερο, διφορούμενα αλλά η Kim δεν έδωσε σημασία στους επικριτές της και το βράδυ της Δευτέρας μοιράστηκε μια άλλη φωτογραφία της. "Διαβάζοντας τα σχόλιά σας μου αρέσει .... LOL», έγραψε στην λεζάντα. Η Kim  διευκρίνισε ότι η φωτογραφία τραβήχτηκε πριν από ένα χρόνο, όταν ζύγιζε 25 κιλά λιγότερο από ό, τι τώρα. "Είμαι κολακευμένη μερικοί από εσας σκέφτηκαν ότι ήταν μια πρόσφατη φωτογραφία μου!" έγραψε.
Αφού μοιράστηκε τη γυμνή σέλφι (που λογόκρινε η ίδια με μαύρες μπάρες), πολλοί stars , συμπεριλαμβανομένων των Chloe Grace Moretz, Bette Midler και Piers Morgan, επέκριναν την Kim στο Twitter. 
Η Bette ήταν η πρώτη που
τουϊταρε: "Η Kim Kardashian πόσταρε μια γυμνή σέλφι σήμερα. Αν Kim θέλει να δείξει ένα μέρος της που δεν έχουμε δει ποτέ, τότε θα πρέπει να καταπιεί την κάμερα."
Η Chloe Grace Moretz απευθύνθηκε άμεσα γραπτώς στην Kim, αναφέροντας  "Ελπίζω πραγματικά να έχεις συνειδητοποιήσει πόσο σημαντικό είναι για τις νέες γυναίκες, να τους δείξουμε οτι έχουμε πολύ περισσότερα να προσφέρουμε από μόνο το σώμα μας." Αργότερα, η ηθοποιός διευκρίνισε τη στάση της, γράφοντας, «Υπάρχει μια τεράστια διαφορά στο σεβασμό του βήματος που σας δίνεται ως διασημότητα και στην « εκπόρνευση »κάτι που δεν έχω κάνει και ποτέ δεν θα το κάνω."

Η Kim αποφάσισε να αντεπιτεθεί αργά τη Δευτέρα το βράδυ, γράφοντας: Μπέτι Μίντλερ, ξέρω πως είναι πολύ αργά για εσένα, αλλά εάν είσαι ακόμη ξύπνια και το διαβάζεις στείλε μου μια γυμνή φωτό #αστειεύομαι" ενώ στη συνέχεια επανήλθε λέγοντας: "Δεν ήθελα να το αναφέρω πως μου έστειλε δώρο πριν λίγο καιρό, προσπαθώντας να γίνει 'και καλά' φίλη μου, αλλά μου ήρθε σαν deja vu'. Η 70χρονη Μίντλερ απάντησε πως δεν προσπάθησε ποτέ να γίνει 'ψεύτικη' φίλη της. "Φαίνεται πως ο καθένας μπορεί να βγάλει μια σέλφι, αλλά δεν μπορούν όλοι να δεχτούν ένα αστείο..." απάντησε.

EONLINE.COM

Δεν υπάρχουν σχόλια: